Consulta pública prèvia a l’elaboració d’una ordenança
En data 14 de febrer de 2025 per decret d’alcaldia s’aprova sotmetre a consulta pública mitjançant un formulari de Google la nova Ordenança reguladora de la gestió de residus municipals.
De conformitat amb l’art. 133.1 de la Llei 39/22015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), amb l’objectiu de promoure la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes, amb caràcter previ a la tramitació de l’expedient, es vol recaptar l’opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per la futura norma sobre:
a) La necessitat i l’oportunitat de la seva aprovació
b) Aspectes claus de la gestió de residus municipals
c) Consciència ciutadana en relació a la gestió de residus
d) La imposició de sancions en relació als residus municipals
Els ciutadans, organitzacions i associacions que vulguin participar-hi poden fer arribar a l’Ajuntament les seves opinions o aportacions sobre els aspectes plantejats en el durant el termini de 10 dies hàbils, a comptar de l’endemà al de publicació de l’anunci al tauler electrònic de l’Ajuntament.
Per tal de facilitar la participació i la recollida d’opinions es farà mitjançant formulari de Google
El termini per respondre el formulari finalitza el dia 4 de març.
