📣 Restriccions d’aigua – Del 30 de juny al 2 de juliol

Aquests dies es realitzaran les tasques de rehabilitació del pou que abasteix el municipi.

 ℹ️ Durant aquests dies, el pou no subministrarà aigua al dipòsit, per això DEMANEM REDUÏR AL MÀXIM l’ús de l’aigua.

 💧 Som conscients que és difícil amb aquesta calor però l’empresa no ha pogut executar l l’obra abans, com havíem sol·licitat.

L’actuació és necessària ara perquè millorarà el rendiment del pou i n’augmentarà el cabal d’extracció per garantir el subministrament durant l ‘estiu.

Demanem la vostra col·laboració!!!